4 Februari

...nu är snart den här dagen slut o det snöar så fint här i värmlandsskogarna...tittade ut alldeles nyss, stora fina snöflingor kommer det ner...jättevackert!

Dottern var här idag & vi tänkte fixa till min blogg lite...som vi tänkt så många gånger förut, men det kom som vanligt en massa annat istället...får väl ta det en annan dag...

Har inte varit utanför dörren idag,  tycker att det här börjar bli ganska jobbigt...har inte ens lust att pyssla eller sy o då är det illa, hm!...får försöka ta mig i hampan & greja lite...längtar så efter att få börja måla om, funderade tom på om jag kanske kunde sätta en roller på den ena kryckan =)...men det fick jag lägga ner, haha...fast det kunde ha gått!
Kanske kunde måla det stora gamla skåpet i vardagsrummet som jag köpte på blocket för ett tag sen, det är ljusgrått nu & ska givetvis bli VITT =)





Duken jag virkat på har jag iaf gjort färdig...

Tänkte visa en bild på mitt älskade skåp, det som ska bli vitt...men det verkar inte vilja vara med på bild...hmm...gör ett nytt försök imorgon...
Kanske ska försöka göra ett besök på loppisen oxå, det är ju öppet imorgon *ler*...

Tack för idag!...Sweet dreams



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0