Loppisfynd

...idag har det inte hänt speciellt mycket...postade några paket med saker jag sålt, sen bar det iväg med hundarna till sjön...gick efter strandkanten en bit o fick så förbaskat ont i benet (fast kryckorna var med), så vi fick vända tillbaka...

Hämtade dottern o for iväg till loppisen...lyckades få med mig nåt som jag tror kan vara en gammal rakspegel?...ska iaf måla den, självklart vit o den kommer att bli jättefin =)
Kan helt enkelt inte gå till loppisen utan att få med mig nåt...synd bara att jag inte kan ta mig nerför trappan till bottenvåningen, där brukar det finnas mycket intressant...






...måste bara visa mitt stora gamla skåp jag köpte på blocket, lite skabbigt men ska målas o eventuellt få lister...

Ska ta några bilder på det nya fyndet i morgon... & ev försöka komma iväg  för att skaffa lite färg så jag kan börja måla lite...

Allt för idag...Sweet dreams



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0