Sjukstugan...hmm?

...mycket mysko ställe det där sjukhemmet vi har...jodå, jag fick allt en tid & for dit med dottern i släptåg, eller tvärtom =)...fick fatt på en ganska lustig tantdoktor som meddelade mig att jag måste använda kryckorna, ha en kraftig linda på knät & äta hästmedicin (den sorten man blir lite lustig av =) minst en månad + sjukgymnastik efter det...sen avrundar damen det hela med att tala om att jag troligtvis kommer att få bestående men...troligtvis pga att jag haft problem med knät förr...iaf, jag får röra mig efter förmåga om jag använder kryckorna...

Tog med hundarna ner till sjön på ef o gick lite på stranden, dom tyckte det var jättemysigt & är väldigt intresserade av isen...det började snöa lite lätt så det var riktigt skönt...

Känner mig ganska trött så det blir nog att krypa i säng snart...vi tog en liten nap på em, hundarna o jag...så mysigt, Ace låg på armen & så snarkar han som den värsta karl *fniss*, dom är så goa mina grabbar =)

Nu ska jag ta en bit av min "tröstpaj" som jag gjorde tidigare...har fått pajnoja...kolla vilket roligt ord!!! haha...oops, rejält trött tror jag, annars kanske det är pillren (ska kolla med dottern vad hon tror =)...

Natti natti...Sweet dreams


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej mamma! Du har blivit utmanad på min blogg =) Kram

2009-02-04 @ 11:00:35
URL: http://enzoochharry.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej Anki...Du har blivit utmanad på min blogg=) KRAM

2009-02-04 @ 11:40:12
URL: http://www.cluruskennel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0