Skithelg

...vilken skithelg det har varit...i lördags fick sonen komma hem igen, knät pallade uppenbarligen allt springande med hundarna...det är den j*vla trappan som är värst så nån träning blev det inte på lördagen...*suck*, det hade varit både välbehövligt o kul annars...fick träna lite hemma i helgen istället...

Iaf måndag,  ny vecka &.nya friska tag, så jag tänkte att jag ringer vårdcentralen för nu måste jag ha hjälp & vad händer?...jo, en dam svarar och talat om att det finns inga tider så jag får återkomma i morgon...utan att ens fråga vad det är för fel på mig!!!!!...iaf, lyckades få en telefonkontakt inbokad i morgon fm, så får vi se, hmm...

Sonen & dottern har iaf gått runt Gryten (en liten sjö) med mina hundar idag & jag kunde ha gett en hel del för att kunna följa med...jag blir snart tokig av att inte kunna göra ett skit & bara sitta inne *suck*...Stort tack till mina älskade ungar =)...






...måste bara visa kvistarna jag lyckades få med mig hem i fredags när dottern & jag var ute med hundarna...det är lärkträd o dom hade så gulliga små kottar & liksom bara låg där på marken o bad mig ta med dom *fniss*...måste nog inse att det är på det här sättet jag oftast får med mig en massa konstiga saker hem, hmm...
Iaf, kvistarna är ju ganska vackra (man måste bara se dom på ett visst sätt) & nu får dom sitta i den gamla mjölkkannan i väntan på nåt bättre =)

Jaha, nu har det visst blivit ny dag å det är väl dags att hoppa i säng...

Ha det gott...Sweet dreams


Kommentarer
Postat av: Anna

Ujuju nu tar du och använder kryckorna oc äter/dricker din medicin!!!! Kram

2009-02-03 @ 18:32:36
URL: http://anna-olofsson.bloggagratis.se/
Postat av: Mamma (syrran) =)

...djungeltelegrafen...eller??? hmm!!!

2009-02-03 @ 23:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0