21 Januari

...sitter här o känner mig lite uttråkad...har i allafall varit ute o busat lite med hundarna idag, sonen & jag gick till "våran" lilla skog alldeles utanför, gjorde lite uppletande o lekte en stund...halkigt som satan ute så det var till att hålla sig benen med kryckor o allt;P...nu ikväll har vi tränat lite klicker...

På förmiddagen satt jag vid symaskinen en stund & fixade till lite hjärtan & lampkjolar...behövs nu när julgrejerna ska bort, har i allafall plockat bort julbelysningen i köket=)
Ska ge ett par hjärtan till Kim, men jag tänkte fixa hennes sockor först...har gjort den ena, ganska fina faktiskt (lägger ut en bild när dom är klara)...

Kan iaf visa hjärtanen som jag pysslar med på kvällarna, kan inte sitta vid tvn utan att ha nåt i händerna=)






...fast dom jag har gjort till lilla barnbarnet står det Special Angel på...blir fina hängandes över sängen=)...bestämmer jag *fniss*...

Hittade en ny liten shabby butik på nätet förut, så nu blir jag alldeles snurrig av allt fint jag VILL ha, tänk om plånboken hade samma inställning...det är en snål liten rackare=)... nej, det blir att tillverka egna grejer, i morgon ska dottern o jag åka till loppisen & kolla, tänkte jag skulle hitta ett litet bord men det brukar sluta med en massa annat...
Behöver ha ett litet bord där granen står så vi får väl se, annars är det ju ytterligare en ursäkt till att granen står kvar ett tag till, haha...

Just det, var på djuraffären igår & köpte en del alldeles nödvändiga??? saker till hund...kul var det iaf=)

Natti natti...Sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte fina hjärtan!

Kramizz

2009-01-22 @ 13:05:36
URL: http://anna-olofsson.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0