22 Januari -Loppisdag

...nu har vi varit på loppis, dottern & jag... hittade en hel del smått o gott, bla ett gammalt spegelfönster med hyllor, en tallrikshylla, två pigtittare & lite småsaker...& allt till en riktigt billig peng...
Skaffade en gammal ram till dottern som jag ska sätta nät & texta på, så det blir en lite shabby anslagstavla...
Tänkte ta lite bilder på mina nya fynd så ni får se=)...

Granen gick till sista vilan i kväll & lite tomt blev det...fast nu får jag ju en anledning till att släpa runt möblerna...eller sonen släpar...det kan ju ta lite tid att hitta rätt plats för allt;P...måste nog försöka hitta några små bord eller piedistaler...
just det, i morgon ska dottern & jag iväg för att hämta ett bord jag köpte på blocket, ett gammalt slagbord med två klaffar
som jag ska använda istället för det stora vitrinskåpet jag har i köket...så nu måste jag bara köpa två hyllor som ska sitta ovanför...puh, nu blev det mycket;P...& givetvis ska allt målas vitt, gissa om jag har jobb????...Jag ska ju renovera hela lägenheten oxå... Jaja, det blir nog väl bara knät blir bra...(fast å andra sidan, man ska väl ha lite nytta av barna oxå=)...& kanske skulle ta o hämta mina tapeter hos målarn innan nån annan får dom;P

Hundarna & katterna trivs som fisken... har akvarie i källaren jag kanske skulle ta upp?...eller nää...kanske senare... & matte o sonen har ätit semlor så allt känns toppen ( lägger sig som bomull)...så nu kan man rulla i säng...
Rottis x 2 ligger allt hos matte i sängen igen...lite trångt blir det men det är det värt=), så nu är allt som vanligt...

Natti natti...Sweet dreams

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0