27 Januari

...idag har Anna & lilla Kim varit här, gud vad hon växer den lilla...dom tog en promenad hit sen kom den stolta fadern o hämtade dom...trevligt var det iaf =)
Hade tvättdag så det har blivit ett väldigt springande idag o det känns i knät & ryggen, det är lustigt hur mycket bättre man känner sig när man springer runt med hundarna...

Skulle ju egentligen sytt kuddarna idag, men fixade ett överdrag till symaskinen istället...får ta kuddarna i morgon...nu har jag kommit på att jag ska virka en duk till köksbordet, så det har jag börjat med...

I morgon ska jag se om jag kan ta mig nånstans med bilen...skulle vara skönt att ta med hundarna till skogen, både för dom & mig =)...sen är det ju bra att veta om jag kan köra så jag tar mig till klubben på lördag (dottern ska vara borta hela dagen så hon kan inte skjutsa)

...nej, nu ska jag fixa mig lite kaffe o kasta mig över virkningen...

Ha det gott...Sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för i dag, det va jätte mysigt och trevligt =) Och tack för maten! Kul att Kim ska få gå till en alldeles egen "lekpark" med dig när hon blir lite större. För det lär inte finnas andra barn där att trängas med =P Jo, Linda kanske fniss. Nu kan hon fundera lite =)

Kramiz från oss i strömtorp

2009-01-28 @ 00:20:37
URL: http://anna-olofsson.bloggagratis.se/
Postat av: Anna

Å nej tack inte dom bilderna =P

2009-01-28 @ 00:23:50
URL: http://anna-olofsson.bloggagratis.se/
Postat av: Linda

Nu var du rolig va Anna =P Men JAG kan leka med Kim då =P

Jo mamma, Botorp är den 22:a mars, en söndag.. Det kostar 160 kronor i anmälan som ska vara inne senast 23:e februari... Domaren heter Jan Eriksson, men det säger väl inte dig nåt =P (Jag har aldrig ställt för honom, så det säger inte mig heller nåt =P ) Så du får komma till mig eller jag till dig så vi kan anmäla lille Råttan dit nu =)

Kram kram

2009-01-28 @ 10:48:29
URL: http://enzoochharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0