28 Januari

...herregud, nu är snart första månaden på det nya året slut, nu rullar det allt på ordentligt...dagarna bara försvinner... I dag har jag iaf tagit ut vilde Bill på äventyr, hundarna fick springa i skogen en stund o det snöade lite så det var ganska fint, jodå,  det gick bra att köra när jag väl tog mig in...efter det var vi till affären & sen bjöd sonen mig på pizza =)...ganska skönt att slippa göra mat, fast jag gillar att laga mat o baka...men ibland är fantasin bara borta...

Sydde kuddarna på fm & lyckades få till en hissgardin oxå (ska försöka sälja dom), så nu har jag klippt till en gardin till mig som jag tänkte göra färdigt i morgon...om jag inte kommer på nåt annat ;P...
Måste ta mig till veterinären för att köpa kattmat & ev titta på lite tyg när jag ändå är i storstan *fniss*...


...bordet jag köpte på blocket o använder som avställning i väntan på att det ska hamna i köket, ovanför sitter gen gamla sockerlådan som jag fick av Anna o Patrik... Tack =)


...sockerlådan som innehåller både egentillverkat o köpt...toppenförvaring...


...huvan till symaskinen som jag sydde, så nu kan den ju stå framme...


...hissgardinen jag sydde på fm, den här med liten kappa upptill, spets & texten,,, Home is where the heart is...


...det var nog allt för idag...nu ska jag ta mig lite nybakad jordgubbspaj o kaffe *mums*...sen ska jag ta fram virkningen en stund...vet ni, min älskade katt hade fått för sig i morse att han skulle virka *fniss*, men det slutade med att han tuggade sönder allt...det var bara att åka o köpa nytt garn o börja om från början, fast det är jag bra på ;P

Ha det gottis...Sweet dreams



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0