Badat- äntligen=)

...jo, nu kan man ju undra om jag aldrig tvättar mig...men det är så att jag älskar verkligen att krypa ner i badkaret & nu har jag varit tvungen att duscha, med viss hjälp måste tilläggas;P...pga av knät...
Nu har jag i allafall trasslat ner mig i badkaret, lite krångligt men det var det värt...jag fick provsitta utan vatten först, sonen talade bestämt om att om jag inte tar mig upp själv, ja, då kan jag sitta kvar;P...

Dottern kom på eftermiddagen o hjälpte mig att tvätta, sen tog vi en tur med hundarna...dom fick rusa runt lite o busa i snön sen mötte vi  kompis Anneli med hennes hund & då var lyckan gjord=)...tom Diesel blev överlycklig men det var nog mest pga Anneli o inte så mycket hunden...
...sen var det hem o äta köttbullar & makaroner, lite gott var det=)
Lovade Anneli att baka sockerkaka tills i morgon, hon skulle komma förbi o skvallra lite o kanske träna lite hund...

Funderar skarpt på att kasta ut granen, men nu kom det ju snö så då kanske den kan stå ett tag till;P...

Nä, nu ska jag käka nattmacka...eller rättare sagt pommes & korv så magen är mätt när man ska sova;P

Natti natt...Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Linda

Va skönt för dom små voffsingarna... Jag ska dammsuga och skura lite först idag innan jag kommer... Sånt som måstes, men jag vill absolut inte =P Hoppas att du och Anneli spar lite sockerkaka till mig =)

Kram

2009-01-20 @ 10:56:03
URL: http://enzoochharry.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej. Jag tänkte att jag kanske kunde få följa med dig till BK nån dag? när du är "frisk" och ska dit igen. Har pratat med Erika och hon sa att jag kunde ju följa med dig nån dag och träna lite med Baltazar, och så får jag reda på vilka tider man kan träna osv. Hon sa att just nu tränar ni lite klicker. Och det vore kul att får prova på =)

Sen tänkte jag/vi komma och fika nån dag. Så tråkigt att bara va hemma...

Kramizz från Kim och lillsyrran

2009-01-21 @ 23:25:22
URL: http://anna-olofsson.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0