Helgen -pyssel & hundträning

...tänkte dela med mig av helgens händelser (inte direkt många), men iaf...kom iväg till klubben med hund o allt, dottern skjutsade o hade Enzo med sig (Grand Danois)...inte alls många dök upp & Linda provade att träna med Enzo, jätteduktig var han o det syns verkligen att han tycker det är jättekul...hoppas du fortsätter nu =)... min hund däremot var totalt okoncentrerad & for bara runt...nu märks det verkligen att vi tappat en hel del så nu är det att kämpa på ordentligt ;P... 
Knät kändes bättre, så nu när jag studsat runt med hundarna så får jag väl lida för det i morgon...

I går var jag till Jysk & inhandlade ett par kuddar som jag sytt fodral till...handmålar med textilfärg så det gjorde jag i fredags, sen ska det ju torka o fixeras så i morse hann jag sy två stycken...ganska bra blev dom faktiskt så nu har jag klippt till två nya...tänkte måla dom ikväll, men nu är det ju lite sent så vi får se...söndag är ju natt tv ;P

Hoppas nu bara knät blir bra snart...det är helt otroligt hur mycket jag saknar att ta ut hundarna själv, vi har ju våra speciella rutiner & det märks på dom att det har brustit...Diesel visar inte så mycket men Ace blir lite orolig & fruktansvärt "mammig"...men det känns som det går åt rätt håll =)...
Ska försöka ta oss upp till klubben nån dag i veckan för lite socialträning innan våran grupp ska träffas igen på lördag...

Just det...har ju farit runt med kameran igen & fotat både högt o lågt (lite uttråkad) & tänkte lägga ut lite bilder bara sonen fixar dom...jag är totalt skitdålig på att fixa med bilderna, men borde kanske lära mig...men han gör det ju så bra ;P...jag är nog lite bekväm o bortskämd *fniss*
...nej, kanske ska ta tag i mina kuddar iaf, lite sugen är jag...o lite tid har jag innan tvn börjar...jo, så blir det nog =)

Ha det gott...Sweet dreams...



Kommentarer
Postat av: Linda & Enzo

Ja, vi vill nog följa med fler gånger, Enzo tyckte verkligen att det var kul och han skötte sig ju faktiskt riktigt bra... När han kom hem så var han så trött och skulle inte ens följa med att gå sista promenaden så vi fick dra med honom ut och då släpade han sig bakom Krister i kopplet =P

Kram

2009-01-26 @ 11:00:27
URL: http://enzoochharry.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej på er! Ace ser jättefin ut:P Är han anmäld till Borås eller skippade ni det?:) När ni far i väg på nån utställning så Måste du höra av dig så jag vet hur det har gått:):) STOR KRAM till er och Pussa Ace från oss;)

2009-01-26 @ 11:46:25
URL: http://www.cluruskennel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0