I dad igen! Köpsugen=)

...hittade en alldeles underbar liten "shabby chic" butik på nätet...jag liksom dras till dom;P...jag älskar ju inredning & allt som är lite shabby, gamla nötta grejer blandat med nyare, massor med kuddar & allt gärna i vitt, silver & zink...& ljus;P...
det är lustigt hur det drar i köptarmen när man inte tar sig nånstans...tur att jag har mina små nätbutiker=), får nog inhandla mig nån liten tröstpresent...det värsta är att det är svårt att välja, plånboken tillåter inga större utsvävningar, tyvärr...
Återkommer med beslut om tänkt köp;P...

Var till skogen en sväng med hundarna i allafall...& med mig, jodå, jag trasslade allt in mig i bilen (inte alldeles enkelt) & passade på att få lite frisk luft...friskt var det, blåste iskallt men det var det värt=)...sen var det hem för att äta gammaldags skinkstek med gräddsås o alla tillbehör, mmm...efter det tippade jag omkull mig på sängen o somnade som en stock... aldrig fel med en liten nap;P...

...efter att ha nappat är jag nu fit for fight igen & kommer garanterat inte att somna i första taget...likabra det för det är ju söndag & natt tv, hemsökta hus...uuhhh=)...


Sweet dreams...

...ska kasta mig på lilltjejens sockor igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0