I dag blir lilla Kim 1 mån

Grattis till lilla barnbarnet som blir 1 månad idag...

...här sitter jag o ser hur det bara gror igen omkring mig, ska nog försöka dra en sväng med sugaren & försöka skura toan...
Sonen & svärdottern tvättade igår & jag vill inte ens tänka på hur det gick till;P...det gick i allafall väldigt fort...
...funderar lite på om det är dags att ta bort julen, har faktiskt både gran & stjärnorna kvar i fönstren...granen växer så det är ju synd att kasta ut den;P (dålig ursäkt?)...men jag tycker ju den är ganska fin...& stjärnorna får väl hänga tills sonen klättrar upp o tar ner dom;P...

...funderar på om jag ska sy & pyssla lite i stället för att städa (kan jag göra sen)... måste träna lite hund oxå, igår blev det ingen träning alls...sen får vi se om det blir skogen en sväng med mina älskade grabbar=)...

Nej, nu får jag nog försöka resa rumpan & få nåt gjort...hörs senare

Kram kram...en speciell till dottern som är sjuk (du vet väl att du har delad 1:a plats=)...




Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket!

Kramiz från oss

2009-01-18 @ 17:22:05
URL: http://anna-olofsson.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0