Loppisfynd

...lite uttråkad=(...har sprungit runt med kameran o tagit lite bilder...tänkte dela med mig lite av mina loppisfynd & annat=)



Änglarna jag fick i jul...


...visst är dom fina?...dotterns sambo har gjort dom till mig...


...min vackra skyddsängel


...tallrikshyllan jag köpte på loppis o målade vit...som innehåller...just det, allt utom tallrikar=)


...den gamla vågen som oxå fick gå med hem från loppisen...


...symaskinsbordet jag bara inte kunde lämna... funderar på att måla det vitt=)


...text på sängkammardörren (sånt jag roar mig med när jag inte har nåt annat för mig=)


...som att tillverka julgranskulor som aldrig hamnar i granen=)...fast dom blev fina så dom kan ju ligga i en skål...


...& ett litet tips på vad man kan göra av en vanlig konservburk;P


...köksfönstret med egenhändigt sydd lampkjol...


nej, nu får jag nog ta o fixa till mig lite, dotter kommer o vi ska åka till loppisen (så jag kan hitta mer saker som jag kan ta med mig hem=)...just det, i morse hade granen tippat (troligtvis trött), så den får nog gå till sista vilan idag *snyft*...

Ok, det var lite loppisfynd o annat...

Hörs senare...Bye bye




Kommentarer
Postat av: Anna

Jo Baltizz behöver allt träna lite, det har ju blivit lite dåligt med det ett tag nu...

Han har ju sån jäkla energi!

kramizz

2009-01-22 @ 13:10:12
URL: http://anna-olofsson.bloggagratis.se/
Postat av: Tanten

Gud så du pysslar! Du kanske ksulle fundera på att sälja nångång. Tycker det ser bra ut

2009-01-22 @ 20:07:22
Postat av: ...en till Tant=)

Tackar=)...säljer en hel del,vet du...allt jag inte ger bort, haha! Jag har ju tid, eller???. har ingen gruva att besöka längre;P



2009-01-22 @ 23:04:03
Postat av: Linda

Du skulle ju ha skrivit brevid julgranskulorna du har gjort själv, HUR det gick till =P Att du limmade ihop din egen mun =) Hahahahaaaa

Kram

2009-01-23 @ 10:48:54
URL: http://enzoochharry.blogg.se/
Postat av: kajsa

ursäkta att jag frågar men på vilken loppis har du köpt alla fina saker? =)

2009-01-23 @ 12:05:52
Postat av: Anki

Jag bor i Degerfors & vi har 2 loppisar här som jag brukar kolla runt på...det gäller att kolla lite bakom, & komma ihåg att det mesta går att göra om=)

Tack för att du tittade in!

2009-01-23 @ 12:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0