Loppisfynden från igår...

...tänkte visa loppisfynden jag kom hem med igår...men måste först berätta om min & dotterns roadtrip...vi skulle ju hämta bordet jag köpte på blocket,det är likadant som det jag redan har så vi visste att det skulle få plats i Vilde Bill...(Volvo 745) iaf , glashalt ute så dottern missar nästan vägen där vi ska svänga av, bilar bakom o vi står på tvären mellan båda vägarna...ok, det gick ju bra efter att ha backat o fixat lite=)...sen skulle vi ju ha med oss bordet hem (den blinde & den halte) haha, & vad händer, oops...bakluckan går ju inte att öppna, försökte på alla sätt o vis att få in bordet på annat sätt...men icke...
Dottern kryper in o trixar lite & som ett under ploppar den upp=)...(bra karl reder sig själv)...eller kvinna;P...läste nånstans att dom är inte dumma (karlarna alltså), dom har bara oflyt när dom tänker...lite kul iaf *fniss*... I vilket fall som helst är både vi & bordet hemma nu...Ska använda det som pysselbord i rummet tills jag får köket målat & får fatt på rätt hyllor...bilder kommer=)



Här är iaf fynden från igår...

...spegelhyllan...lite stylad=)


...pigtittare...måste byta glaset, men den ska ju ändå målas & kommer att bli jättefin...


...pigtittare no:2...en riktigt gammal sak som jag inte riktigt vet om jag ska måla,..men jag ska definitivt behålla den här (troligtvis blir den vit=)


...tallrikshylla...ska fixas till & målas vit, sen ska den säljas...


...sen var det ju dotterns ram som ska bli till en anslagstavla, men den ska jag fixa till innan jag fotar den... fast det är ju kul med före o efter bilder=) vi får se...
Allt jag köpt ska jag måla, givetvis i vitt...jag tänker alltid vitt när jag ser saker & letar lite bakom, där finns en hel del fynd=)
...jag älskar att göra om gammalt & måla o fixa...

Just det, lilltjejens sockor är ju färdiga & hamnade på samma bild som hjärtanen...



                                       
...nä, nu är det att vänta på att sonen kommer o tar ut Rottis x 2 så det blir kvällsmat, dom snarkar o sover så gott nu för dotter & svärdotter gick promenad med dom förut...ska träna lite klicker sen & hoppas på att jag tar mig till klubben på träning på söndag...

Ha det gott...Kramiz






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0