HUR det kan bli...

...aj aj aj, vaknade av att hela benet värkte...sprang nog runt för mycket igår, hmm!...sonen har varit borta i 2 dagar & jag har fått fixa ut hundarna själv...dottern har iofs varit med mig när vi varit till skogen...hur som helst, när jag väl kommer ut går det bra...om än lite sakta pga all j*vla is...det är den förbaskade trappan ut som gör att det kör ihop sig, det blir ju ett väldigt springande med två hundar när man är ensam...iaf, knät har svullnat upp rejält igen =S...
Som tur är kommer sonen hem senare så då får jag lite hjälp...hörru gullet!...nu är semestern slut *ler*...

Igår var vi ner till sjön med hundarna, dottern & jag...sen åkte vi till henne o fikade o lite senare kom dom till mig på mat...trevligt, sen fick jag hjälp med kvällspromenaden (tackar jag för)...efter det var det soffläge & nån skitfilm på tv,ändå lyckades jag sitta uppe till kl 2...
Tänkte ju sy mina gardiner men det blir inget gjort, har inte pysslat ett skit...oops, nu ljuger jag...sydde ju två lampkjolar & en kudde igår på fm som jag hade liggandes tillklippta...HUR det kan bli ;P...minnet är inte heller vad det har varit, ha ha...
& loppisen lyckades jag oxå missa...fast jag har ju iofs tillräckligt med skräp liggandes =)

...nej, nu ska jag försöka torka av golven lite...sen blir det väl nåt att äta o efter det ska jag försöka ta mig till klubben för att träna lite =)

Ha det gott...See you



Kommentarer
Postat av: Anna

Ojojoj min sambo skulle skulle krypa ur skinet om han såg mig där =P . Så han skulle aldrig följa med mig, men Lenita skulle nog =) Hon och jag har ju varit där förut och smygit omkring....fniss

Gumminäsa =) Är det mitt smeknamn det ler

Kramisar

2009-01-31 @ 23:09:56
URL: http://anna-olofsson.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0